
Poznaj nowe rowery i odświeżoną aplikację WRM
Nowy sezon, nowy system! Wrocławski Rower Miejski wraca w nowoczesnej odsłonie – jeszcze lepszy, wygodniejszy i dostępny w całej aglomeracji.

Wypożycz rower w aplikacji
w kilka sekund
Wybierz rower z mapy, wpisz jego numer lub zeskanuj kod QR. Gotowe – możesz ruszać!

Podłącz kartę płatniczą
Aby wypożyczać rowery WRM, musisz mieć aktywne konto. Bez tego nie rozpoczniesz przejazdu.

Zwracaj rower przy stojaku
na stacji WRM
Zwrot na stacji WRM jest bezpłatny. W innych przypadkach może zostać naliczona opłata dodatkowa.

Zrób postój bez
kończenia przejazdu
W aplikacji WRM możesz włączyć postój, a następnie zablokować tylne koło – rower będzie bezpieczny, a przejazd nadal aktywny. To idealne rozwiązanie na zakupy czy kawę.

Zaloguj się i ruszaj na rower
Załóż konto, podłącz kartę i korzystaj z rowerów WRM w całej aglomeracji – szybko, wygodnie i ekologicznie.

Discover the new bikes and refreshed WRM app
New season, new system!
Wrocławski Rower Miejski returns in a modern version
– better, more convenient, and available across the whole metropolitan area.

Rent a bike in just seconds with the app
Select a bike from the map, enter its number or scan the QR code. Done
– you're ready to ride!

Connect your payment card
To rent WRM bikes, you need to have an active account. Without it, you won't be able to start a ride.

Return the bike at the
rack at the WRM station
Returning the bike at the WRM station is free of charge. In other cases, an additional fee may apply.

Make a parking without ending the ride
In the WRM app, you can activate
a parking session then lock the rear wheel - the bike will be safe while the ride remains active. This is the perfect solution for shopping or grabbing a coffee.

Log in and start riding
Create an account, link your card, and use WRM bikes across the entire metropolitan area – fast, convenient, and eco-friendly.

Entdecke die neuen Fahrräder und die überarbeitete WRM-App
Neue Saison, neues System!
Das Wrocławski Rower Miejski (WRM) ist zurück – moderner, komfortabler und in der ganzen Metropolregion verfügbar.

Leihe ein Fahrrad in wenigen Sekunden über die App
Wähle ein Fahrrad auf der Karte, gib die Nummer ein oder scanne den QR-Code. Fertig – los geht’s!

Zahlungskarte verbinden
Um WRM-Fahrräder auszuleihen, musst du ein aktives Konto haben. Ohne dieses kannst du keine Fahrt starten.

Geben Sie das Fahrrad am Ständer an der WRM-Station zurück
Die Rückgabe des Fahrrads an der WRM-Station ist kostenlos. In anderen Fällen kann eine zusätzliche Gebühr anfallen.

Machen Sie eine Fahrpause, ohne die Fahrt zu beenden
In der WRM-App kannst du eine Fahrpause aktivieren und anschließend das Hinterrad sperren – das Fahrrad ist sicher, aber die Fahrt bleibt weiterhin aktiv. Die ideale Lösung für einen kurzen Halt, z. B. zum Einkaufen oder für eine Kaffeepause.

Melden Sie sich an und starten Sie Ihre Fahrt
Erstellen Sie ein Konto, verknüpfen Sie Ihre Karte und nutzen Sie die WRM-Fahrräder in der gesamten Metropolregion – schnell, bequem und umweltfreundlich.

Познайомтесь із новими велосипедами та оновленим застосунком WRM
Новий сезон – нова система!
Wrocławski Rower Miejski повертається в сучасному вигляді – ще зручніший, кращий і доступний y всій агломерації.

Орендуйте велосипед у застосунку за кілька секунд
Оберіть велосипед на мапі, введіть його номер або відскануйте QR-код. Готово – можна їхати!

Підключіть платіжну картку
Щоб орендувати велосипеди WRM, потрібно мати активний обліковий запис. Без нього Bи не зможете розпочати поїздку.

Поверніть велосипед біля стійки на станції WRM
Повернення велосипеда на станції WRM безкоштовне. В інших випадках може бути нарахована додаткова плата.

Зробіть зупинку, не завершуючи поїздку
У застосунку WRM Bи можете активувати зупинку, а потім заблокувати заднє колесо – велосипед буде в безпеці, але поїздка залишатиметься активною. Це ідеальне рішення для покупок або кави.

Увійдіть у систему та вирушайте на велосипеді
Створіть обліковий запис, підключіть карту та користуйтеся велосипедами WRM y всій агломерації – швидко, зручно та екологічно.
Aby skorzystać ze zgromadzonych środków na koncie, konieczne jest utrzymanie aktywności konta, co wymaga dodania karty kredytowej/debetowej za pomocą aplikacji mobilnej lub strony internetowej.
Aby usunąć kartę płatniczą z konta rowerowego, wystarczy wybrać opcję De-register card w wiadomości mailowej (wysyłanej z adresu mailowego: [email protected]), która została Ci przekazana przy dodaniu tej karty. Następnie podaj swój adres e-mailowy i kliknij przycisk Potwierdź. Gotowe.
Aby dokonać zmiany karty płatniczej, należy odpiąć podpiętą kartę poprzez link z maila otrzymanego podczas dodawania karty płatniczej do swojego konta, a następnie dodać nową kartę kredytową/debetową w ten sam sposób jak za pierwszym razem.
W systemie WRM możesz przypiąć jedynie własną kartę kredytową/debetową do konta rowerowego.
Aby dodać swoją kartę kredytową lub debetową i korzystać z wygody płatności automatycznych, zaloguj się przez aplikację mobilną lub stronę internetową. Następnie przejdź do "Mój portfel" i wybierz opcję "Dodaj kartę płatniczą". Po wybraniu tej opcji, przeniesiemy Cię na bezpieczną stronę agenta rozliczeniowego, gdzie będziesz mógł/mogła wprowadzić dane swojej karty, takie jak numer, data ważności i kod CVC. Po uzupełnieniu danych, wystarczy kliknąć przycisk "Zapłać". Twoja karta zostanie zweryfikowana poprzez pobranie kwoty weryfikacyjnej w wysokości 1 zł na poczet wypożyczeń.
Pamiętaj, aby zachować wiadomość mailową z potwierdzeniem dodania karty płatniczej do Twojego konta rowerowego.
Rower zarezerwujesz przez aplikację lub stronę internetową. Wybierasz typ roweru, jedną z pięciu dedykowanych stacji i godzinę (tylko pełne godziny).
Rezerwacji roweru na stację inną niż dedykowana dokonasz poprzez kontakt z Centrum Kontaktu czynnym całą dobę pod numerem 71 738 11 11.
Pamiętaj! Rezerwacja i dowiezienie roweru na wskazaną stację jest usługą dodatkowo płatną.
Opłaty za rezerwację i dowóz roweru
Miejsce dowiezienia | Stacja dedykowana | Stacja dedykowana | Stacja inna niż dedykowana | Stacja inna niż dedykowana |
Miejsce zwrotu | Stacja dedykowana | Stacja inna niż dedykowana | Stacja dedykowana | Stacja inna niż dedykowana |
Rower niestandardowy | 15 zł | 100 zł | 100 zł | 200 zł |
Typ roweru | Standardowy Czas Wypożyczenia | Możliwość przedłużenia Czasu Wypożyczenia | Maksymalny Czas Wypożyczenia | Opłata za przekroczenie maksymalnego Czasu Wypożyczenia |
Dziecięcy | 48 godz. | Brak | 48 godz. | 350 zł |
E- rower | 12 godz. | Brak | 12 godz. | 300 zł |
Handbike | 48 godz. | o 24 godz. | 72 godz. | 500 zł |
Standardowy | 12 godz. | Brak | 12 godz. | 300 zł |
Tandem | 48 godz. | o 24 godz. | 72 godz. | 500 zł |
Towarowy (cargo) | 48 godz. | o 24 godz. | 72 godz. | 500 zł |
Zwróć zarezerwowany rower niestandardowy na jednej ze stacji niestandardowych.
Rower standardowy i E-rower możesz zwrócić na każdej stacji albo w innym, dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu w obszarze funkcjonowania systemu WRM.
Nie zostawiaj roweru w miejscach trudnodostępnych, takich jak osiedla zamknięte czy prywatne posesje, okolice zbiorników wodnych, brzeg rzeki itp.
Pamiętaj! Zwrot poza stacją będzie dodatkowo płatny.
Pozostawienie Roweru standardowego i poza Stacją WRM (płatny Zwrot) | 7 zł |
Dostarczenia Roweru niestandardowego na stację dedykowaną i odebrania go ze stacji dedykowanej | 15 zł |
Dostarczenia Roweru niestandardowego na stację dedykowaną i odebrania go ze stacji niededykowanej lub dostarczenie Roweru niestandardowego na stację niededykowaną i odebrania go ze stacji dedykowanej | 100 zł |
Dostarczenia Roweru niestandardowego na stację niededykowaną i odebrania go ze stacji niededykowanej | 200 zł |
Chcesz wypożyczyć rower WRM?
Rower standardowy albo E-rower możesz wypożyczyć ze stacji lub poza stacją. Rower niestandardowy dowieziemy na stację po wcześniejszej rezerwacji.
Najszybciej rower wypożyczysz przez aplikację mobilną. W tym celu, podejdź do wybranego roweru i zeskanuj w aplikacji kod QR umieszczony na rowerze. Rower standardowy i E-rower możesz wypożyczyć też za pomocą sparowanej wcześniej z kontem karty zbliżeniowej RFID. Wystarczy zbliżyć kartę RFID do czytnika, który znajduje się na bagażniku.
Wypożyczenie zacznie się wraz z automatycznym otwarciem blokady o-lock. Podczas zwalniania blokady usłyszysz charakterystyczny dźwięk.
W przypadku braku możliwości skorzystania z wyżej wymienionych sposobów możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta czynnym całą dobę pod numerem 71 738 11 11.
Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać na adres e-mail [email protected] lub adres:
Nextbike Polska S.A. ul Przasnyska 6b 01-756 Warszawa.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.
- po zalogowaniu na stronie internetowej w zakładce „Ustawienia i prywatność”,
- w aplikacji mobilnej po wybraniu opcji „Moje konto”,
- e-mailem pod adresem [email protected]
- kontaktując się z całodobową infolinią pod numerem 71 738 11 11.
Korzystasz z aplikacji mobilnej? Wybierz "Nie pamiętasz kodu PIN", a na numer telefonu przypisany do konta zostanie wysłany nowy kod do logowania.
Na stronie internetowej wybierz "Logowanie", a następnie "Nie pamiętasz kodu PIN". Nowy kod PIN otrzymasz SMS-em.
Poziom naładowania baterii możesz sprawdzić na dwa sposoby:
- W aplikacji mobilnej WRM – wystarczy uruchomić aplikację i kliknąć na wybrany rower na mapie. Po wybraniu jednośladu wyświetli się jego aktualny stan baterii.
- Na podstawie świecących diod na ramie rowerowej:
- 5 diod oznacza, że bateria jest naładowana w 100%,
- 3 diody wskazują około 50% naładowania.