Jak to działa?

1. Dołącz do nas

Zarejestruj się klikając na przycisk „Rejestracja”, podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin i wpłać minimum 10 zł opłaty inicjalnej. Wystarczy 1 minuta i gotowe – możesz już korzystać z rowerów miejskich 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

2. Wypożycz rower

Wystarczy podejść do terminala, nacisnąć przycisk „Wypożycz” i postępować zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu. Rower zostanie automatycznie zwolniony z elektrozamka. Gdy rower jest zabezpieczony obejmą, należy ją rozpiąć otrzymanym 4 cyfrowym kodem. Kod pojawia się na terminalu przy wypożyczeniu roweru, a także w aplikacji mobilnej. Kod do obejmy otrzmasz również poprzez kontakt z infolinią. Rower możesz wypożyczyć również za pomocą aplikacji mobilnej lub poprzez kontakt z infolinią

3. Oddaj rower 

Nie musisz nawet podchodzić do terminala. Wystarczy, że wprowadzisz rower do elektrozamka. Bez obaw – sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot. Jeśli na stacji nie ma wolnego miejsca, przypnij rower zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasuj cyfry. W takim przypadku podejdź do terminala, przyciśnij „Zwrot” i postępuj zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu.

 

4. Korzystaj z WRM-a 

Korzystaj z rowerów miejskich, kiedy tylko masz ochotę. Od początku kwietnia do końca listopada, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Pierwsze 20 minut jazdy zawsze jest darmowe!


  

WRM – najczęściej zadawane pytania

 

Odpowiedzi:

  • Jak zarejestrować się w systemie?

Żeby korzystać z rowerów WRM musisz wypełnić formularz rejestracyjny na www.wroclawskirower.pl, zaakceptować regulamin i nowoutworzone konto doładować tzw. opłatą inicjalną w wysokości min. 10 zł. Jak tylko kwota wpłynie na konto – można już wypożyczać rowery.  

 

  • Jak wypożyczyć rower?

Wystarczy podejść do terminala, nacisnąć przycisk „Wypożycz” i postępować zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu. Rower zostanie automatycznie zwolniony z elektrozamka.

Gdy rower jest zabezpieczony linką, należy nacisnąć przycisk „Wypożycz” i postępować zgodnie z instrukcją lub zadzwonić na infolinię. Zamek szyfrowy odblokowuje się za pomocą otrzymanego 4-cyfrowego kodu. 

 

  • Jak zwrócić rower?

Wystarczy wprowadzić rower do elektrozamka. Sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot.

 

  • Co zrobić, kiedy na stacji nie ma wolnego stojaka do wstawienia roweru?

W takim wypadku zabezpiecz rower obejmą. Otwórz obejmę kodem, otrzymanym przy wypożyczeniu, przypnij rower do ucha innego roweru lub stałego elementu stacji. Następnie zamknij obejmę i przetasuj cyfry. Pamiętaj że tak zwrócony rower musisz oddać w systemie. W tym celu podejdź do terminala i naciścij zwrot. Postępuj zgodnie z informacjami wyświeltanymi na ekranie terminala. Tak przypięty rower możesz oddać za pomocą aplikacji lub poprzez kontakt z infolinią. Jeśli zapomniałeś kodu skontaktuj się z infolinią. Kod do obejmy wyświelta się również w aplikacji mobilnej.

 

  • Jak doładować swoje konto WRM?

Po zalogowaniu się do swojego profilu na www.wroclawskirower.pl w zakładce „Sposób płatności” przejdź do szybkiej płatności wybierając daną kwotę lub wybierz z rozwijanej listy bank, z którego chcesz dokonać płatności, skopiuj dane do przelewu, jakie pojawią się w ramce na koncie w Nextbike i przejdź bezpośrednio do strony banku, by wykonać przelew. 

 

  • Jak doładować swoje konto kartą płatniczą?

Jeśli podczas rejestracji wybrałeś płatność kartą płatniczą z opłata za każdą jazdę rowerem WRM będzie pobierana z niej automatycznie. 

 

  • Czy mogę zmienić wybraną przy rejestracji formę płatności? Jak to zrobić?

W każdej chwili możesz zmienić wybraną formę płatności. Wystarczy, że zalogujesz się na www.wroclawskirower.pl i w ustawieniach zakładki „Moje konto” dokonasz zmian. 

 

  • Co zrobić, jeśli system WRM naliczył mi nieodpowiednią opłatę?

Przede wszystkim nie należy się denerwować. Jeśli kwota, jaką system naliczył Ci za korzystanie z WRM-a, nie jest adekwatna do stanu faktycznego – po prostu złóż reklamację, wysyłając wiadomość na adres bok@wroclawskirower.pl. Na jej rozpatrzenie mamy maksymalnie 14 dni, ale postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak będzie to możliwe. Jeśli po weryfikacji okaże się, że system popełnił błąd, zwrócimy Ci całą nieodpowiednio naliczoną sumę. 

 

  • Ile rowerów mogę wypożyczyć?

Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery. Dla każdego roweru system osobno nalicza czas wypożyczenia, dlatego nie musisz oddawać wszystkich w tym samym momencie.

 

  • Co zrobić, kiedy w trakcie wypożyczenia roweru chcę się gdzieś zatrzymać – np. zrobić zakupy?

W takim przypadku, rower należy przypiąć za pomocą linki szyfrowej do stałego elementy przestrzeni (np. słup, lampa) w bezpiecznym, nie odosobnionym miejscu. 4-cyfrowy kod do zamka otrzymuje się w momencie wypożyczenia.

 

  • Co zrobić, jeśli mam problem z wypożyczeniem lub zwrotem roweru przy terminalu?

W przypadku problemów z przeprowadzeniem dowolnej operacji przy terminalu WRM, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Będziesz mógł szybko i sprawnie przeprowadzić wybraną operację. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 71 738 11 11 lub 71 715 27 72

 

  • Czy do roweru WRM mogę doczepić fotelik dziecięcy?

Rowery WRM nie są przystosowane do montowania foteli dziecięcych, ani do przewożenia pasażerów.

 

  • Jak włączyć lampę roweru WRM?

Lampa w rowerach WRM uruchamia się automatycznie po wprowadzeniu roweru w ruch. Wystarczy zatem, że zaczniesz pedałować, a lampa oświetli Ci drogę.

 

  • Co zrobić, jeśli wypożyczony rower został skradziony?

W przypadku kradzieży roweru dokonanej podczas użytkowania, wypożyczający musi jak najszybciej powiadomić o tym Biuro Obsługi Klienta.

 

  • Czy zarejestrowany w systemie WRM mogę korzystać z rowerów w innych miastach?

Tak – rejestracja w systemie WRM umożliwia korzystanie z rowerów miejskich w systemach, których operatorem jest Nextbike w Polsce i na całym świecie, według cennika obowiązującego w danym mieście.

 

  • Jak identyfikować się przy wypożyczeniu za pomocą karty zbliżeniowej zamiast numeru telefonu i PIN-u?

Dla uproszczenia i ułatwienia procesu wynajmowania rowerów, identyfikacji można dokonać za pomocą każdego urządzenia, które posiada funkcję bezdotykowego identyfikatora – np. karty miejskiej, Elektronicznej Legitymacji Studenckiej. Wystarczy przy pierwszym lub każdym kolejnym wypożyczeniu podać w terminalu swój numer telefonu i PIN, a następnie przyłożyć kartę do czytnika. Przy kolejnym wypożyczeniu można już identyfikować się przy terminalu za pomocą tej karty. Jeżeli chcesz logować się wyłącznie za pomocą karty, bez podania PIN-u – odznacz opcję „Przy każdym wypożyczeniu i zwrocie ze względu na bezpieczeństwo proszę pytać mnie o mój PIN” w zakładce „Hasło” na swoim koncie.

 

  • Czy można wypożyczać rowery za pomocą aplikacji Nextbike’a?

Oczywiście, za pomocą aplikacji możesz wypożyczyć rower zablokowany zarówno w elektrozamku jak i zabezpieczony obejmą

 

  • Jak długo muszę czekać, żeby mój przelew został zaksięgowany?

Wszystko zależy od godzin księgowania przelewów w banku, z którego korzystasz. Informację o tym znajdziesz w dokumencie „Godziny księgowania przelewów”, który znajduje się na podstronie z regulaminami: wroclawskirower.pl/regulamin

 

  • Po jakim czasie od zakończenia jazdy i zwrócenia roweru do stacji można ponownie w tej samej stacji wypożyczyć rower?

Inny rower możesz wypożyczyć od razu. Jeśli jednak chcesz wypożyczyć ten sam rower – odczekaj 3 minuty.

 

  • Mam problem z wypożyczeniem – po podaniu numeru telefonu i PIN-u jestem proszony o podanie numeru karty kredytowej tak, jakbym miał rejestrować się od początku. Co zrobić?

Normalnie w trakcie identyfikacji nie powinna pojawić się prośba o numer karty kredytowej. Taka sytuacja może się zdarzyć, gdy np. podasz błędny numer telefonu lub środki na twoim koncie spadły poniżej 10 zł. Spróbuj jeszcze raz wprowadzić swój numer telefonu lub skontaktuj się z infolinią, gdzie nasz konsultant z pewnością rozwiąże zaistniałą sytuację.

 

 

 

Masz pytania? Nietypowa sytuacja?

Nasi konsultanci i konsultantki chętnie pomogą!

71 738 11 11 71 715 27 72

bok@wroclawskirower.pl

Jesteśmy dostępni:
Całodobowo
Poza sezonem: od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00-12.00

 

 

Pogoda we Wrocławiu

dziś, wtorek, 25 kwietnia 2017
16°
Opady deszczu Ciśnienie: 996.68 hPa, wiatr: 7.36 km/h
jutro
pojutrze
za 2 dni